Vår?

Är våren på väg nu?

Jag hoppas det iaf, det är så skönt nu när solen värmer igen. Jag längtar tills gräset blir grönt igen!!

Blir så trött, måste snart lämna in bilen… Fick ett par anmärkningar på besiktningen, så måste vi fixa till backspegeln… Men det var ju faktiskt inte mitt fel att garageporten inte är större :P
Snart blir plasten runt om hel igen iaf :)

 

Så håller min mobil på att dumma sig med, i helgen stängde den av sig själv 2 ggr, nu i veckan har den inte gjort det, men vi får väl se. Vill inte behöva lämna in den… 

Funderar på vad jag ska ha på mig på påskafton, det blir hem till mamma och äta.

 

Tror nog iaf att jag ska våga mig på att ha vår jackan då :)

På önskan av Tilda (jag tog det iaf som en önskan om det) så kommer det lite mer bilder från Thailand :P










Kommentarer
Postat av: Tilda

Bra, fortsätt nu att uppdatera så jag vet vad du har för dig:) fin fina bilder. pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback