dammigt :P

Undra om det har börjat damma här inne... Var så länge sen jag tittade in här :P

Men på begäran av Tilda så kommer det en uppdatering.

Har egentligen inte allt för mycket att berätta, fast vi fick ett glädjande besked idag. Eller för mig är det lite både och, men man ska ju stötta varandra i ens drömmar :)
Min skrutt ska åka iväg till USA i höst och plugga. Han fick beskedet idag.

Klart att det känns kul att han får uppfylla sin dröm, men samtidigt så kommer det ju bli ett långt och säkerligen ganska tufft år. Men vi har ju provat distans förut, vi har ju vanan inne kan man säga ;)
Fast jag kommer ju åka och hälsa på och så. Så finns ju internet såklart, måste köpa en webcam tror jag minsann..

Nej, nu ska jag krya ner i sängen och läsa en bok, måste ju läsa alla Twilight böcker igen nu när det börjar närma sig premiären av Eclipse :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Tilda

Oj vad kul grattis!!

Men förstår att det blir jobbigt, men det kommer gå bra och fort. Vi följer ju med och hälsar på också:P

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback