födelsedags depp

Idag förväntas det att jag ska vara glad och uppåt, det är ju trots allt min födelsedag...

Men nej, jag är inte på bra humör idag. Jag tror att jag har födelsedags depp, vill inte bli äldre, vill inte att tiden ska gå, då kommer vi bara närmare den dagen M ska åka...
Jag trodde inte att det betydde så mycket att han inte var hemma imorse, men att vakna upp själv var inget kul. Fast det är väl bara att jag vänjer mig, han kommer ju inte ens hem på min nästa födelsedag.

Nu är så mycket fixat inför hans resa, eller vad man nu ska kalla det, att nu känns det verkligen att det är på riktigt. Det känns lite jobbigt och jag tror att den här helgen har påmint mig lite om hur det nog kommer bli när han inte är hemma, kanske är därför jag är lite deppig?

Jag gillar inte den känslan alls.
Det ska vara kul att fylla år, jag har alltid tyckt det, men inte i år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback