återupptäckt

äntligen har någon uppmärksammat att jag faktiskt har bröjat blogga igen :)

var hos clara igår med några utav tjejerna på gymnasiet, då kröp detta faktum oxå fram så det är väl bäst att jag uppdaterar nu då :P

Jul och nyårsafton var kanon bra, fick en massa pengar i julklapp så nu är reskassan klar till Thailand.
Igår kväll när jag kom hem så gick vi in och bokade våra platser på planet, så nu vet vi exakt var vi ska sitta :)

Har även hunnit med att vara på landet en sväng nu i mellandagarna, jobbat och sen gått en del på stan, det har faktiskt blivit endel fynd :) har dock riktat in mig lite på linnen, t-shirts och sånt som är bra att ha i värmen.
Längtar något otroligt till 3 mars.

Idag har jag köpt en ny mobil med, min gamla lägger snart av för gott och varför inte förekomma? :)

vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback