ny vecka

ny vecka, nya tag :P typ

jäklar vad kallt det var ute imorse. Fick till och med ta på mig termobyxor när jag skulle knalla iväg till bussen. Det var lääänge sen det hände, kände mig som ett litet barn igen :)

Idag har M varit iväg och växlat pengar, snart är det dags :) Ska bli så skönt. Har lite grejer som måste köpas först bara :P
Har faktiskt börjat packa lite med, vet att det är typ 1 vecka kvar tills vi åker, men ändå. Jag älskar att packa för utlands semester!!!

Jag undrar om jag är lite efter, har precis upptäckt Melissa Horn, så himla mysig musik. jag gillart skarpt :)

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag kolla på damernas sprintstafett final.
Heja Kalla och Haag :)

Tog förresten lite fina bilder när vi var på landet här om helgen.


Markus, Svenne och Blondie

Huset


Blondie




God Natt

Kommentarer
Postat av: tilda

Det är bra att börja i tid:).

Ser jättemysigt ut. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback