Duktiga jag

eller inte :P
Jag börjar komma igång lite med att blogga, sen tänker jag att, nej jag gör det imorgon. sen rullar det på så :P
Jag ska försöka bättra mig.

Nu har vi iaf flyttat hem, har bott hemma i snart 2 veckor. Underbart skönt att få vara hemma igen.
Var uppe i V-ås i torsdags på information om en pilotskola. Ska jag få en pilot ändå? :)
Sen åkte vi upp till landet, så det blev en lång helg. Väldigt välbehövligt faktiskt.

Vi tog med oss Blondie hem så nu har vi hund i 1 vecka, mysigt!

Känner mig inget pigg dock. Är yr i huvudet och känner mig konstig... Men men, det går väl över.

Får se om det blir någon semla idag :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Om du fortsätter, så fortsätter jag. puss

2010-02-17 @ 15:45:19
Postat av: Frida

wiho! keep on bloging!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback