Påsk

Har haft en bra och trevlig påsk :)

I fredags så spelade jag match, vi fick stryk men jag gjorde iaf en bra match så jag är rätt nöjd ändå.

I lördags så sov vi läääääänge, när vi väl gick upp så gjorde vi en stor, god och mysig frukost. Det hände inte spec mycket produktivt under förmiddagen, men på eftermiddagen bar det av till mamma, där blev det god mat och mycket prat. Sen efter ett antal timmar hos mamma så åkte vi vidare till pappa. Det första vi fick göra när vi kom dit var att leta efter våra påskägg :) Var faktiskt roligt att känna sig liten igen, men det roligaste var ändå att kolla på när Kenny letade och letade och i princip tittade rakt på sitt ägg utan att hitta det :P Han hittade det tillslut iaf.

Efter lite prat bestämde vi oss för att spela vinspelet, så där satt vi, pappa, anette, jag, markus, fredrik och nettan och spelade ett spel med omöjliga frågor :P Så det blev mycket "ta en klunk", men det var riktigt roligt :)

Hoppas att din påsk har varit bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback